El CN Banyoles hi va participar en les dues modalitats que comprenia la competició: el 8+ d’homes i el 4x de dones, que van pujar al podi en les respectives regates. Sobre un recorregut de 500 metres, la prova es disputava a partir del sistema tradicional d’eliminatòries i repesques per aconseguir la classificació per la final.
El vuit amb timoner masculí va guanyar la seva eliminatòria, adjudicant-se la classificació directa per la final, estalviant-se el pas per la repesca. Un cop a la final, els banyolins van liderar fins els últims 100m on el bot es va desviar-se del recorregut i van cedir el primer lloc. Van acabar tercers, a menys d’un segon del primer classificat. El bot estava format per Marc Grabulosa, Adrià Mitjavila, Pol Boix, Aleix Martí, Marcel Capella, Adrià Juscafresa, Josep Busquets, Carles Grabulosa i, de timoner, Carolina.
Pel que fa al quatre escull femení, que estava format per Alexandra Ruiz, Ariadna Rubirola, Judit Estarriola i Laura Terradas, també va guanyar-se la classificació directa per la final després d’imposar-se en una dura eliminatòria per davant del Tortosa. El diumenge van remar la final on van acabar terceres per darrera de l’Amposta i el Tortosa, en una regata molt disputada.