“De Banyoles”, nova marca de la ciutat

“De Banyoles” és la nova marca i eslògan amb els que la capital del Pla de l’Estany es promocionarà arreu. Aquest dijous al vespre es va presentar a la Pia Almoina, juntament amb un vídeo en el que es ressalten els principals atractius de la ciutat.

La regidora de Promoció Econòmica i Turisme, Anna Tarafa, ha explicat que l’encàrrec es va fer a finals de l’any passat, davant la necessitat de canviar la marca que hi havia, dissenyada fa uns més de deu anys, en la que es promocionava, especialment, l’estany de Banyoles. Des del consistori s’ha volgut apostar per una marca que englobi tots els atractius de la ciutat.

Els dissenyadors d’Enserio han estat els encarregats de fer el concepte i el disseny de la nova marca banyolina. Segons han explicat, han volgut crear un element que aglutinés tots els elements identificatius de Banyoles sota un mateix paraigües. El resultat ha estat “De Banyoles”, una marca que permet parlar com a indicador geogràfic, però també de l’orgull banyolí i el sentiment de pertinença.

Juntament amb la marca, també es va presentar un vídeo promocional de la ciutat, realitzat per la productora banyolina l’Upuntvuit, en el que es repassen molts dels elements identitaris de la ciutat, seguint una petita història explicada com si fossin missatges de veu enviats a través del mòbil.

“De Banyoles”, nova marca de la ciutat

“De Banyoles”, nova marca de la ciutat

“De Banyoles” és la nova marca i eslògan amb els que la capital del Pla de l’Estany es promocionarà arreu. Aquest dijous al vespre es va presentar a la Pia Almoina, juntament amb un vídeo en el que es ressalten els principals atractius de la ciutat.

La regidora de Promoció Econòmica i Turisme, Anna Tarafa, ha explicat que l’encàrrec es va fer a finals de l’any passat, davant la necessitat de canviar la marca que hi havia, dissenyada fa uns més de deu anys, en la que es promocionava, especialment, l’estany de Banyoles. Des del consistori s’ha volgut apostar per una marca que englobi tots els atractius de la ciutat.

Els dissenyadors d’Enserio han estat els encarregats de fer el concepte i el disseny de la nova marca banyolina. Segons han explicat, han volgut crear un element que aglutinés tots els elements identificatius de Banyoles sota un mateix paraigües. El resultat ha estat “De Banyoles”, una marca que permet parlar com a indicador geogràfic, però també de l’orgull banyolí i el sentiment de pertinença.

Juntament amb la marca, també es va presentar un vídeo promocional de la ciutat, realitzat per la productora banyolina l’Upuntvuit, en el que es repassen molts dels elements identitaris de la ciutat, seguint una petita història explicada com si fossin missatges de veu enviats a través del mòbil.

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).