Aprovat definitivament el projecte per construir un carril addicional a la C-66 entre Serinyà i Cornellà del Terri

La Generalitat de Catalunya ha aprovat definitivament el projecte per construir un carril addicional al tram de la carretera C-66 que va des de la rotonda del polígon industrial Pont-Xetmar de Cornellà del Terri fins a la cruïlla del bar les Coves de Serinyà.

D’aquesta manera, la via passarà a ser de 2+1 amb trams d’un carril addicional, que s’anirà alternant entre els dos sentits,  per fer avançaments amb més seguretat. El projecte també preveu construir un separador central entre els dos sentits de la marxa per evitar els xocs frontals. A més, s’allargaran els trams d’incorporacions i sortides amb les carreteres secundàries, on es construiran sis rotondes als enllaços que hi ha actualment. Aquestes obres tenen un pressupost de més de vuit milions d’euros i està previst que s’allarguin durant dotze mesos.

L’objectiu dels treballs és millorar la seguretat d’aquesta carretera, coneguda com la variant de Banyoles.

Tot i que inicialment la Generalitat va informar que la licitació de l’obra es licitaria a finals de 2018 per a que poguessin començar el primer trimestre de 2019, finalment no ha estat fins ara que no s’ha aprovat definitivament el projecte i ara està pendent de licitació.

Recordem que pel que fa als treballs al tram de la C-66 entre Serinyà i Besalú ja es van començar a executar tot i que de moment estan aturades perquè una part del projecte s’ha hagut de modificar. Així doncs, tot i que la previsió era que no s’encavalquessin els treballs en els dos trams, finalment podria ser que les obres de millora de la via es desenvolupessin simultàniament.

Aprovat definitivament el projecte per construir un carril addicional a la C-66 entre Serinyà i Cornellà del Terri

Aprovat definitivament el projecte per construir un carril addicional a la C-66 entre Serinyà i Cornellà del Terri

La Generalitat de Catalunya ha aprovat definitivament el projecte per construir un carril addicional al tram de la carretera C-66 que va des de la rotonda del polígon industrial Pont-Xetmar de Cornellà del Terri fins a la cruïlla del bar les Coves de Serinyà.

D’aquesta manera, la via passarà a ser de 2+1 amb trams d’un carril addicional, que s’anirà alternant entre els dos sentits,  per fer avançaments amb més seguretat. El projecte també preveu construir un separador central entre els dos sentits de la marxa per evitar els xocs frontals. A més, s’allargaran els trams d’incorporacions i sortides amb les carreteres secundàries, on es construiran sis rotondes als enllaços que hi ha actualment. Aquestes obres tenen un pressupost de més de vuit milions d’euros i està previst que s’allarguin durant dotze mesos.

L’objectiu dels treballs és millorar la seguretat d’aquesta carretera, coneguda com la variant de Banyoles.

Tot i que inicialment la Generalitat va informar que la licitació de l’obra es licitaria a finals de 2018 per a que poguessin començar el primer trimestre de 2019, finalment no ha estat fins ara que no s’ha aprovat definitivament el projecte i ara està pendent de licitació.

Recordem que pel que fa als treballs al tram de la C-66 entre Serinyà i Besalú ja es van començar a executar tot i que de moment estan aturades perquè una part del projecte s’ha hagut de modificar. Així doncs, tot i que la previsió era que no s’encavalquessin els treballs en els dos trams, finalment podria ser que les obres de millora de la via es desenvolupessin simultàniament.

Aquest lloc web utilitza galetes (cookies) per a millorar l'experiència de l'usuari i per a recollir informació estadística anònima que s'envia a tercers per al seu processament. Si ho accepteu cliqueu "D'acord"; si voleu més informació sobre la política de privacitat accediu a "Saber-ne més", o podeu continuar sense habilitar les galetes (l'experiència de navegació es podria veure afectada).
Saber-ne més D'acord Continua sense galetes