Noves dades van apareixent al voltant de la mort de la veïna de Banyoles que va morir aquest dimecres al vespre. Si aquesta tarda coneixíem que l'autòpsia havia conclòs que la dona va morir degollada, tot i que tenia diverses ferides d'arma blanca al cos, aquesta mateixa nit la filla de la víctima confessava ser l'autora dels fets durant la reconstrucció del crim.
De fet, els investigadors ja sospitaven de la filla i per acabar d'esclarir els detalls, els Mossos d'Esquadra i la comitiva judicial han portat la jove, de 17 anys, al domicili familiar per fer la reconstrucció del crim. La menor, única sospitosa del crim, ha arribat quan passaven pocs minuts d'un quart de vuit del vespre després que aquest migdia la policia la detingués a Platja d'Aro (Baix Empordà). Segons fonts properes a la investigació, un cop al pis de l'Avinguda Països Catalans, ha explicat que tenia problemes en la relació amb la seva mare i que estava enfadada per una discussió que havien tingut la nit anterior. Per això, ha admès que dimecres al matí la va atacar amb un ganivet de cuina. Està previst que la detinguda passi a disposició de la Fiscalia de Menors aquest divendres.
Els agents han detingut la menor avui mateix, poc després de les dotze del migdia a Platja d'Aro, després de buscar-la des de dimecres a la nit per la seva suposada implicació en el crim. I és que segons ha transcendit, al pis on van succeir els fets, s’hi hauria trobat una nota manuscrita que els investigadors atribueixen a la menor on reconeia ser l'autora del crim i manifestava la intenció d'acabar amb la seva vida.
Els Mossos de la Divisió d'Investigació Criminal de Girona han seguit la pista de la noia fins a aquesta localitat del Baix Empordà en considerar que podria haver-se desplaçat fins a un habitatge familiar d'aquesta població de la costa. La investigació, de fet, ha constatat que la menor estava a l'immoble i que hi hauria arribat dimecres mateix a la tarda.
