L'OAC ha gestionat 225 suggeriments dels banyolins/es de gener a maig

L'Oficina d'Atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Banyoles ha atès i gestionat internament un total de 225 suggeriments efectuats pels ciutadans durant els cinc primers mesos de l'any i que estaven relacionats amb incidències diverses detectades a la ciutat.

El consistori utilitza des de fa dos anys un programa informàtic per fer el seguiment dels suggeriments. Així doncs, pot saber en qualsevol moment com es troba la solució, per exemple, d'una font trencada, d'un fanal que no funciona, de la poda d'un arbre, d'un banc o una paperera trencada, de panots que cal canviar, o d'un embornal tapat. Entre els suggeriments rebuts de gener a maig destaquen els que tenen a veure amb el manteniment de la via pública, que són un total de 98  i que, per tant, suposen el 43,5% del total.

Deixant de banda aquest capítol, els banyolins i banyolines també han traslladat a l'administració altres qüestions molt relacionades amb el seu dia a dia. En aquest sentit, el 10,6% de suggeriments són sobre mobilitat, el 8,8% sobre enllumenat de la via pública mentre que la neteja viària també suposa un altre 8,8% de les qüestions rebudes per l'OAC. La resta de temes predominants són els sanejaments, amb un 6,6%; el mobiliari urbà, amb un 6,2%; i la jardineria, amb un 3,5%.

D'altra banda, l'Ajuntament de Banyoles també es felicita per l'increment de la mitjana d'assistència als consells de barri i que en la darrera tongada s'ha situat en les 30 persones a cada consell. L'excepció, els 65 ciutadans que van assistir al recent creat consell de barri de la Vila Olímpica. En total han estat 240 persones les que han participat en els set consells de barri. L'àrea de Participació ciutadana de l'Ajuntament de Banyoles convoca els consells de barri dos cops l'any per escoltar de primera mà les inquietuds dels veïns. Durant les reunions un tècnic de l'Ajuntament recull les propostes que posteriorment s'entren al programa informàtic.

L'OAC ha gestionat 225 suggeriments dels banyolins/es de gener a maig

L'OAC ha gestionat 225 suggeriments dels banyolins/es de gener a maig

L'Oficina d'Atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Banyoles ha atès i gestionat internament un total de 225 suggeriments efectuats pels ciutadans durant els cinc primers mesos de l'any i que estaven relacionats amb incidències diverses detectades a la ciutat.

El consistori utilitza des de fa dos anys un programa informàtic per fer el seguiment dels suggeriments. Així doncs, pot saber en qualsevol moment com es troba la solució, per exemple, d'una font trencada, d'un fanal que no funciona, de la poda d'un arbre, d'un banc o una paperera trencada, de panots que cal canviar, o d'un embornal tapat. Entre els suggeriments rebuts de gener a maig destaquen els que tenen a veure amb el manteniment de la via pública, que són un total de 98  i que, per tant, suposen el 43,5% del total.

Deixant de banda aquest capítol, els banyolins i banyolines també han traslladat a l'administració altres qüestions molt relacionades amb el seu dia a dia. En aquest sentit, el 10,6% de suggeriments són sobre mobilitat, el 8,8% sobre enllumenat de la via pública mentre que la neteja viària també suposa un altre 8,8% de les qüestions rebudes per l'OAC. La resta de temes predominants són els sanejaments, amb un 6,6%; el mobiliari urbà, amb un 6,2%; i la jardineria, amb un 3,5%.

D'altra banda, l'Ajuntament de Banyoles també es felicita per l'increment de la mitjana d'assistència als consells de barri i que en la darrera tongada s'ha situat en les 30 persones a cada consell. L'excepció, els 65 ciutadans que van assistir al recent creat consell de barri de la Vila Olímpica. En total han estat 240 persones les que han participat en els set consells de barri. L'àrea de Participació ciutadana de l'Ajuntament de Banyoles convoca els consells de barri dos cops l'any per escoltar de primera mà les inquietuds dels veïns. Durant les reunions un tècnic de l'Ajuntament recull les propostes que posteriorment s'entren al programa informàtic.