Correus ja ofereix el servei de cita prèvia a la seva oficina de Banyoles

L'oficina de Correus de Banyoles ha posat en marxa el servei de cita prèvia de manera que a partir d’ara els seus clients poden triar el dia i l'hora a la que volen anar a la oficina i evitar, així, possibles cues i períodes  d’espera.

El servei es pot sol·licitar a través del web www.correos.es, de l'app, o de l'Oficina Virtual de Correus. Un cop escollida i l'hora i la data que més s’ajusti a les necessitats de cadascú, es generarà un codi que el client només haurà d'introduir a la màquina de torn ubicada a l'oficina per ser atès de manera immediata. El sistema, en la seva petició, discrimina els trams horaris de mínima afluència de manera que el client pugui escollir amb la garantia que serà atès a la seva arribada. Igualment contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, perquè si s'avança o s'endarrereix pugui ser atès igualment.

Aquesta completa funcionalitat permet als clients gestionar millor el seu temps i, al seu torn, les oficines poden dirigir-los a les hores de menys afluència. A més, les persones de més de 65 anys disposen del número de telèfon d'Atenció al Client, 915.197.197, perquè puguin demanar cita prèvia en aquestes oficines, garantint encara més la seva seguretat.

Correus ha mostrat la seva total predisposició a seguir treballant per oferir nous productes i serveis, tant d'administracions públiques com d'empreses privades, que contribueixin a explotar el potencial de la xarxa d'oficines i a facilitar la vida als ciutadans.

Correus ja ofereix el servei de cita prèvia a la seva oficina de Banyoles

Correus ja ofereix el servei de cita prèvia a la seva oficina de Banyoles

L'oficina de Correus de Banyoles ha posat en marxa el servei de cita prèvia de manera que a partir d’ara els seus clients poden triar el dia i l'hora a la que volen anar a la oficina i evitar, així, possibles cues i períodes  d’espera.

El servei es pot sol·licitar a través del web www.correos.es, de l'app, o de l'Oficina Virtual de Correus. Un cop escollida i l'hora i la data que més s’ajusti a les necessitats de cadascú, es generarà un codi que el client només haurà d'introduir a la màquina de torn ubicada a l'oficina per ser atès de manera immediata. El sistema, en la seva petició, discrimina els trams horaris de mínima afluència de manera que el client pugui escollir amb la garantia que serà atès a la seva arribada. Igualment contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, perquè si s'avança o s'endarrereix pugui ser atès igualment.

Aquesta completa funcionalitat permet als clients gestionar millor el seu temps i, al seu torn, les oficines poden dirigir-los a les hores de menys afluència. A més, les persones de més de 65 anys disposen del número de telèfon d'Atenció al Client, 915.197.197, perquè puguin demanar cita prèvia en aquestes oficines, garantint encara més la seva seguretat.

Correus ha mostrat la seva total predisposició a seguir treballant per oferir nous productes i serveis, tant d'administracions públiques com d'empreses privades, que contribueixin a explotar el potencial de la xarxa d'oficines i a facilitar la vida als ciutadans.