El Pla de l’Estany ja té marca territorial

Un dibuix abstracte d’un cor, amb línies corbes i pintat de 25 colors diferents és el nou logotip de la marca territorial del Pla de l’Estany.

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany ha presentat la nova imatge que vol representar la comarca i els seus trets diferencials, com són el patrimoni natural, cultural i històric que té. Segons ha explicat el president de l’ens supramunicipal, el Pla de l’Estany és una de les comarques més petites i joves de Catalunya i la creació d’una marca territorial era una assignatura pendent. El projecte es va començar a gestar el setembre de 2016 i es va encarregar l’estudi a la Universitat de Vic. Durant aquest temps s’ha fet una investigació social amb una diagnosi de la situació, anàlisis DAFO, s’han fet entrevistes en profunditat a personalitats de la comarca i s’han creat grups de discussió temàtics, entre d’altres. Xargay assegura que el resultat és una marca molt “parlada i consensuada”.

El logotip l’ha dissenyat l’empresa Creative Corner. La imatge està acompanyada de l’eslògan “La comarca que batega”. Segons ha explicat la representant de l’empresa, Lorena Rodríguez, amb aquesta frase es vol explicar que el Pla de l’Estany té molta vida i molta activitat.

Durant els propers dies es començarà a difondre la nova marca. Es penjaran banderoles a les faroles de tots els municipis de la comarca, a cada un s’adaptarà el logotip amb el nom del municipi. També s’inclourà a les pàgines webs dels consistoris i del Consell Comarcal. Així mateix, s’ha dissenyat una bossa de cotó i un llapis de memòria amb la marca territorial que es distribuirà a les activitats en les que estigui present el Consell Comarcal.

La presentació d’aquesta marca territorial s’ha fet coincidir amb la celebració dels 30 anys del Pla de l’Estany i del Consell Comarcal.  

El Pla de l’Estany ja té marca territorial

El Pla de l’Estany ja té marca territorial

Un dibuix abstracte d’un cor, amb línies corbes i pintat de 25 colors diferents és el nou logotip de la marca territorial del Pla de l’Estany.

El Consell Comarcal del Pla de l’Estany ha presentat la nova imatge que vol representar la comarca i els seus trets diferencials, com són el patrimoni natural, cultural i històric que té. Segons ha explicat el president de l’ens supramunicipal, el Pla de l’Estany és una de les comarques més petites i joves de Catalunya i la creació d’una marca territorial era una assignatura pendent. El projecte es va començar a gestar el setembre de 2016 i es va encarregar l’estudi a la Universitat de Vic. Durant aquest temps s’ha fet una investigació social amb una diagnosi de la situació, anàlisis DAFO, s’han fet entrevistes en profunditat a personalitats de la comarca i s’han creat grups de discussió temàtics, entre d’altres. Xargay assegura que el resultat és una marca molt “parlada i consensuada”.

El logotip l’ha dissenyat l’empresa Creative Corner. La imatge està acompanyada de l’eslògan “La comarca que batega”. Segons ha explicat la representant de l’empresa, Lorena Rodríguez, amb aquesta frase es vol explicar que el Pla de l’Estany té molta vida i molta activitat.

Durant els propers dies es començarà a difondre la nova marca. Es penjaran banderoles a les faroles de tots els municipis de la comarca, a cada un s’adaptarà el logotip amb el nom del municipi. També s’inclourà a les pàgines webs dels consistoris i del Consell Comarcal. Així mateix, s’ha dissenyat una bossa de cotó i un llapis de memòria amb la marca territorial que es distribuirà a les activitats en les que estigui present el Consell Comarcal.

La presentació d’aquesta marca territorial s’ha fet coincidir amb la celebració dels 30 anys del Pla de l’Estany i del Consell Comarcal.