Camós té un pressupost de 570.000€ per aquest 2022. D’aquests diners es destinaran 138.000€ a inversions, entre les que destaca l’arranjament de la façana de l’Ajuntament.
L’alcalde de Camós, Josep Jordi, ha explicat que la intenció és dotar el consistori d’un caràcter més institucional, per aquest motiu es destinaran prop de 75.000€ per arranjar la façana de l’edifici.
Altres inversions previstes per aquest any són la construcció d’un pont que comuniqui la zona urbana de la Bòbila amb la carretera de Camós (20.000€), i el condicionament de la teulada i els accessos del pavelló municipal, per millorar l’estalvi energètic (35.000€). Pel que fa al pressupost ordinari és de 474.000€, 18.000€ més que l’any anterior, i es mantenen les partides semblants a l’exercici de 2021, amb 33.000€ per temes socials, 25.000€ per l’àrea de festes, i uns 60.000€ pel manteniment d’equipaments i camins.
A banda de les noves inversions, aquest any també es desenvoluparan projectes ja pressupostats en l’exercici anterior, com són la construcció d’una via verda que va des de l’ajuntament fins a la part sud del veïnat de Cruanyes. Aquesta actuació ja està adjudicada i es preveu que s’iniciï en les properes setmanes. Els treballs, pressupostats en 240.000€ consistiran en la l’ampliació de la carretera mitjançant una cuneta americana i la construcció de la via verda per a vianants i bicicletes d’uns dos metres d’amplada.
D’altra banda, l’alcalde de Camós ha explicat que aquest any també es preveu enllestir la portada d’aigua fins a Palol de Revardit, una obra pressupostada en uns 750.000€ i que l’Agència Catalana de l’Aigua subvenciona amb 474.000€. la resta del pressupost l’aporten els ajuntaments de Camós i Palol de Revardit. Josep Jordi ha explicat que actualment s’estan fent els tràmits per poder adjudicar els treballs, i esperen que l’obra pugui estar enllestida de cares a l’estiu.