La primera edició del Festival Recòndit arrancarà el proper 2 de maig des de Camós i ho farà amb una sessió extra de la visita a Vilauba.
Les entrades per participar a l’activitat a la vil·la romana es van exhaurir en només vint-i-quatre hores i, per això, des de l’organització han preparat una segona sessió.
Recordem que el Festival ha nascut de les sinergies de quatre ajuntaments de la comarca i amb el doble objectiu de descentralitzar la oferta cultura i d'unir música, esport natura i territori. D’aquesta manera es preveu portar activitats a Camós, Fontcoberta, Palol de Revardit i Sant Miquel de Campmajor durant quatre diumenges dels mesos de maig i juny.
L’estrena és a Camós, el 2 de maig, i es preveia una visita a Vilauba, a dos quarts de deu del matí, amb una recreació virtual en 3D del jaciment. En només un dia es van exhaurir totes les places i ja s’ha anunciat una segona sessió, en aquest cas a dos quarts de cinc de la tarda, i ja queden pocs llocs disponibles. Abans, a dos quarts d’una del migdia, es farà el concert de Joan Reig, davant l’església de Santa Magdalena. Reig és bateria d’Els Pets, però des de fa un temps combina aquesta faceta amb el seu propi projecte en solitari. A Camós presentarà les cançons del seu primer disc, i repassarà algunes de les composicions que ha fet per Els Pets.
D’altra banda, i pel que fa a la resta de la programació, també s’han esgotat les entrades per veure a Mireia Vives i Borja Penalba al Castell de Palol de Revardit, el diumenge 30 de maig a dos quarts d’una del migdia.
Les entrades per les activitats i tota la informació es pot trobar a la pàgina web de La Tornada (latornada.cat). Recordem que les entrades per les propostes de Camós són gratuïtes però cal fer reserva prèvia.