Els nuclis d’Esponellà, Vilert i Centenys celebraran les seves festes aquest cap de setmana, amb una programació complerta i que recupera els àpats populars.
A Vilert, les activitats començaran aquest divendres al vespre, amb una caminada i un sopar de carmanyola. Però el gruix de propostes es farà el dissabte, 4 de setembre, amb la baixada en barca pel riu “Campi qui pugui”, a partir de les deu del matí. Les activitats es reprendran a la tarda, amb activitats per a joves. Al vespre, la Plaça de Vilert serà l’escenari d’un sopar de veïns i veïnes, i a partir de les deu de la nit, el duet La Veïna del costat, amenitzarà la vetllada amb les seves cançons.
La Festa de Vilert es completarà diumenge, a dos quarts d’una, amb un ofici solemne. El mateix dia, a Centenys, es recupera l’Arrossada Popular. Des de les onze del matí hi haurà jocs pels més petits i a partir de les dues del migdia, els assistents podran quedar-se a dinar en l’arrossada popular. A la tarda, a partir de les sis, la jornada continuarà amb un concert d’Eduard Canimas. Aquesta proposta té un preu de 14,5€, amb un descompte de 7€ en el tiquet dels nens.